Höstmöte och Comiquiz

Mats Nilsson spexmats at kth.se
Tis Okt 9 19:08:16 CEST 2018

                             Hej!

För alla medlemmar: Kvacket är på  väg och i det finns inbjudan till föreningens fabulösa höstmöte.  Det kommer att äga rum den 20/10 kl. 13.13 i vår vanliga lokal Åttingen på  Reimersholme (Reimersholmsgatan 45) i Stockholm. Även icke medlemmar (som förstås gärna får övergå till att bli medlemmar) är välkomna.

Serietävlingen Comiquiz kommer i år att gå av stapeln den 17 november. Mer info om detta finns på  Facebook:
https://www.facebook.com/groups/283169091705688/?hc_location=group
Jag är själv bortrest denna helg, så jag kan inte vara sammankallande för något NAFS(k)-lag, men kanske någon annan kollusor vill ställa upp som lagledare? Maila i så  fall till kansliet på kansli at nafsk.se<mailto:kansli at nafsk.se>

Ankhälsningar
/Mats Nilsson, Odförande NAFS(k)